Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2016

Όπου δεν πίπτει παιδεία πίπτει ράβδος...

της Γιώτας Περήφανου
Με λύπη παρακολουθώ δυσάρεστες εξελίξεις, ξεκατινιάσματα, φωνές, βωμολοχίες κατά τη διάρκεια Συνεδριάσεων στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας Άννας στη Βόρεια Εύβοια - τόπος καταγωγής μου.

Επί σειρά ετών είχα ασχοληθεί ενεργά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και οι αναμνήσεις που μετρώ είναι κυρίως λυπηρές, για γέλια και για κλάματα. Ευτυχώς είχα την τύχη να γνωρίσω και ωραίους ανθρώπους οι οποίοι, όπως συνηθίζεται πάντα στις εκλογικές αναμετρήσει επαρχιακών κομματικών οικισμών και πόλεων μένουν εκτός της λίστας των λίγων και εκλεκτών.
Όσοι μας αντιπροσωπεύουν αγαπητοί μου φίλοι σε πολιτικό επίπεδο Βουλή, ΟΤΑ κλπ. και συνδικαλιστικά - μην ξεχνιόμαστε - είναι δική μας καθαρά επιλογή, καθρέφτης της κοινωνίας μας.
Δεν επιθυμώ να σας κουράσω περισσότερο απλώς μόνο να επισημάνω δημόσια, όπως άλλωστε εδώ και χρόνια μοιράζομαι μαζί σας καλές και όμορφες στιγμές αλλά και άλλες πιο δύσκολες... δεν έχω μετανιώσει ούτε για μια στιγμή που αποφάσισα να μην εμπλακώ ξανά μελλοντικά με ο,τι έχει να κάνει με το αυτό λέμε κοινά σε πολιτικό επίπεδο!
Κατά την τελευταία μου επίσκεψη στην πανέμορφη και αγαπημένη μου Λίμνη Ευβοίας πολλοί με ρωτήσατε αν σκέφτομαι μελλοντικά να ασχοληθώ και πάλι με τα του Δήμου... Ευχαριστώ από καρδιάς γα το ενδιαφέρον αλλά προτιμώ να εμπλακώ ενεργά με άλλα πεδία επιστημονικής κυρίως κατεύθυνσης όπου μέχρι και σήμερα ως άνθρωπο αλλά και σαν επιστήμονα μου έχουν δώσει την ολοκλήρωση που επιθυμούσα. Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία στον τόπο καταγωγής μας, αν η νεολαία δεν διευρύνει τους ορίζοντες της και πει όχι σε εκβιασμούς και απειλές, αν η κομματική σαβούρα συνεχίσει να κινεί παρασκηνιακά και δημόσια τα νήματα και οι ψηφοθηρικές κλοπές και μαφιόζικες προκλήσεις εξακολουθήσουν να φεουδαλίζουν τον τόπο τότε δεν υπάρχει καμία απολύτως πιθανότητα να εμπλέξω το όνομα μου, το βιογραφικό μου και την παρουσία μου σε νέες αυτοδιοικητικές περιπέτειες.
Εν κατακλείδι: Επιθυμώ να σας μιλήσω για έναν απογυμνωμένο Δήμαρχο, που παλεύει μόνος σε μια τρικυμία ετών... Ένας κούκος αγαπητοί μου φίλοι δεν μπορεί να φέρει την Άνοιξη. ΟΙ μάχες κερδίζονται ομαδικά, ο καλός Στρατηγός γιγαντώνεται ακόμη περισσότερο από δυνατούς στρατιώτες έτοιμους να πέσουν με το πρώτο πρόσταγμα στο μέτωπο.
Όποτε στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις προσέξτε, τι και ποιοι θα στηρίξουν τον Στρατηγό της επιλογής σας. Αναφέρομαι όχι μόνο σε τοπικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο.
Με φιλικούς χαιρετισμούς σε όλους και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν! Και είναι πολλοί, πάρα πολλοί!!!!!!
Η απουσία μου είναι προσωπική μου επιλογή αλλά η ενημέρωση μου είναι πάντα διαρκής για τα όσα ευτράπελα συμβαίνουν στον τόπο μου.
Οι φωνές στις συνεδριάσεις της Λίμνης και του Μαντουδίου, γυναικείες και αντρικές ηχούν παράφωνα στα αυτιά μου μέχρι και στην Τρίπολη.
Υπομονή και επιμονή, ίσως κάποια μέρα αυτός ο Τόπος να έχει το Δημοτικό Συμβούλιο που του αξίζει.
Ίσως, κάποια στιγμή συναντηθούν ξανά οι δρόμοι μας... μέχρι τότε υγεία σε όλους και ηρεμίααα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...