Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

Μήνυμα αναγνώστη: "Πρέπει να υπάρχει και ένα μέτρο"

"Πριν από λίγες μέρες παρακολούθησα μια θεατρική παράσταση που ανέβασε η τελευταία τάξη σχολείου την περιοχής μας. Επειδή στο έργο αυτό καυτηριάζονται τα στραβά και τα ανάποδα της εξέλιξης των ανθρώπων παίρνω και εγώ το λόγο ως θεατής να καυτηριάσω τα στραβά και τα ανάποδα της εξέλιξης στην παιδεία μας. Αναρωτιέμαι αν υπεύθυνος για την παράσταση είχε γνώση της διασκευής, των κουστουμιών και της σκηνοθεσίας του ωραίου, σε άλλες περιπτώσεις θεατρικού.

Μου έκαναν εντύπωση κάποιες φράσεις στους διαλόγους όπως και η "κινησιολογία" κάποιων μαθητών - ηθοποιών. Επειδή δεν μου άρεσαν, φυσικά μπορεί για πολλούς άλλους να ήταν όλα τέλεια έψαξα και για άλλες παραστάσεις του ίδιου έργου. Δεν βρήκα πουθενά τόσο "πιπεράτους" διαλόγους και κινήσεις, ακόμα και σε παραστάσεις τάξεων του γυμνασίου.
Φυσικά και τα παιδιά σήμερα ξέρουν πολύ περισσότερα από όσα ήξεραν τα παιδιά προηγούμενων γενιών. Πιστεύω όμως ότι πρέπει να υπάρχει μέτρο. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η παιδεία είναι η βάση της κοινωνίας μας και χρειάζεται σωστούς, καλούς και ικανούς υπηρέτες. Ας κοιτάξουμε την παιδεία μας και ας αφήσουμε τους μοντερνισμούς, που, για μένα, δεν ταιριάζουν σε μικρούς μαθητές.
Κλείνοντας την "ανώνυμη" επιστολή μου θα σας πω ότι την προτίμησα από την "επώνυμη", γιατί η τελευταία πιθανόν να είχε συνέπειες για τα παιδιά μου, που ίσως είναι μαθητές". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...