Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Καθαρό το γκολ του Χρήστου Ανέστη

Είμαι βορειευβοιώτης και σίγουρα πρωταθλήτρια θέλω να βγει η Α.Ε. Ιστιαίας, όμως κάνοντας τη δουλειά μου θέλω να είμαι απόλυτα αντικειμενικός. Για το προχθεσινό παιχνίδια Α.Ε. Ιστιαίας - Ταμυναϊκός σίγουρα η απόφαση του Βελέντζα να δώσει πέναλτι υπέρ της ομάδας του Αλιβερίου ήταν πέρα για πέρα ορθή. Ορθή όμως ήταν τελικά και η απόφαση του να μετρήσει το γκολ της ισοφάρισης από το Χρήστο Ανέστη. Μια φάση για την οποία οι άνθρωποι του Ταμυναϊκού διαμαρτύρονται ότι ο παίκτης της Ιστιαίας ήταν off side.

Αν και στην αρχή αφού δεν ήμουν στην ευθεία είχα επιφυλάξεις είχα όμως και την εντύπωση ότι υπήρχε απ' την κάτω πλευρά παίκτης του Ταμυναϊκού που κάλυπτε. Η εντύπωσή μου αυτή τελικά είναι πραγματικότητα και αδιάψευστος μάρτυρας η κάμερα του STAR Λαμίας που ήταν σχεδόν περίπου στην ευθεία της φάσης. Απ' το πλάνο που κόψαμε τη στιγμή ακριβώς της πάσας από τον Ηλιόπουλο φαίνεται καθαρά πως ο σκόρερ της Ένωσης καλυπτόταν ή στη χειρότερη των περιπτώσεων ήταν στην ίδια ευθεία κάτι που συνήθως μετρά υπέρ του επιτιθέμενου. Δείτε και μόνοι σας....

6 σχόλια:

  1. Αγαπητε οταν θες να λεγεσαι φιλαθλος πρεπει να βλεπεις την καθαρη εικονα των πραγματων.η μη παραδοχη εμφανων εξαπατησεων δεν αντικατοπτριζει το σωστο χαρακτηρα ενος φιλαθλου...και οταν φοραμε παντελονια να εχουμε το θαρρος να τα υποστηριζουμε κιολας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε μου καλά κανεις και έχεις τη γνώμη οτι το γκολ ήταν off side έγω έχω αλλη άποψη και ειναι αναφέρετο δικαιωμά μου. Το να έχω την άποψη μου δεν σημαίνει οτι δεν φοράω παντελόνια όταν μάλιστα είναι και ενυπόγραφη αφού φαίνεται από ποιόν έγινε η ανάρτηση. Θα θεωρούσα ότι δεν φορώ παντελόνια αν έλεγα την άποψη μου κρυπτόμενος πίσω από ψευδόνυμα του τύπου Θρύλος 7, παοκ 4 ή ΑΕΚ 21, όπως κάνουν τα μικρά παιδάκια των πρώτων τάξεων του Δημοτικού. "Μαμά μπαμπά δεν είμαι ο ...Κωστάκης είμαι ο μπάτμαν" Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε φιλε το οτι η αποψη μου δεν ειναι ενυπογραφη δεν σημαινει πως δεν υποστηριζω τα παντελονια που φοραω!!!για του λογου το αληθες ονομαζομαι Αναστασιος Αναστασιου και δεν εχω να κρυψω τιποτα αν και σαν παιδι παρακολουθουσα τον μπατμαν!!!!καλα κανεις και λες την γνωμη σου οπως αλλωστε και εγω την δικη μου!!η φραση μου για τα παντελονια δεν ηταν προσωπικη επιθεση αλλα γενικη..ισως και μια λαθος εκφραση χωρις να κανω τωρα επικλυση στο ηθος του αντιπαλου.καλο βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τωρά φίλε μου όλα οκ μαζί σου γιατι μιλάς με ονομα και στα ίσια και θα σου πως άσχετα μμε το ποια είναι η δική μου άποψη σέβομαι απόλυτα τη γνώμη σου και χώρος σχολιων τις σελίδας ειναι ανοιχτός σε καθε άποψη όταν αυτή υποστηρίζεται κόσμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καμιά φορά τα πράγματα τα βλέπουμε υποκειμενικά και συνήθως κατά πως μας βολεύει
    Τώρα αν ο ταμυναικος είχε νικήσει στα Ζάρκα o A.A το 2-2 θα το θεωρούσε μεγάλη επιτυχία
    Και αμφιβάλω αν θα σχολίαζε το off side που κακά τα ψέματα ποναει ποιο πολύ το αποτέλεσμα. Αν ήταν το αποτέλεσμα 1-2 τότε ε καλά τώρα με αυτό θα ασχοληθούμε ?
    Ας κερδίσουν την Αρτάκη και που ξέρεις …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλε μου φιλε tax mak!οπως ειπε κ ο αγαπητος Γιαννης Δραπανιωτης οτι ο χωρος σχολιων της σελιδας ειναι ανοιχτος σε καθε αποψη οταν αυτη υποστηριζεται κοσμια!!οποτε κ η δικια μου σεβαστη!!συγχαρητηρια στν ομαδα σας για την ισσοπαλια κ ευχομαι κ ελπιζω να βγει πρωταθλητρια εφοσον κερδισει αιδηψο κ καστελλα....... κ μετα να παρει μια απ τις δυο θεσεις που θα την βγαλουν στη γ εθνικη κ θα εκπροσωπησει την ευβοια κ κυριως την βορεια!!τωρα τα περισσοτερα λογια κ σχολια ειναι περιττα!Με εκτιμηση Α.Α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...