Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

Με δύο βορειοευβοιώτες κατέρχεται στις εκλογές για το νέο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Εύβοιας η Σ.Ε.Ρ.Α.

Με δύο συμμετοχές από τη Βόρεια Εύβοια στο ψηφοδέλτιό της για της εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. στην ΕΛΜΕ Εύβοιας η Συνεργασία Εκπαιδευτικών Ριζοσπαστικής Αριστεράς. Πρόκειται για τον Πάνο Βασιλόπουλο που υπηρετεί στο Γενικό Λύκειο Λίμνης και τον Δημήτρη Μήτση από το ΕΠΑΛ Ιστιαίας. Δείτε παρακάτω ολόκληρη την ανακοίνωση καθώς και το ψηφοδέλτιο της Σ.Ε.Ρ.Α. για τις εκλογές στην ΕΛΜΕ Εύβοιας....


Οι εκπαιδευτικοί που συσπειρωνόμαστε στην εκπαιδευτική κίνηση ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ΣΕΡΑ), δεν είμαστε τωρινοί, έχουμε μια πορεία πολλών χρόνων στα δρώμενα του εκπαιδευτικού κινήματος με συμμετοχή στις διαδικασίες και τους αγώνες που αναπτύχθηκαν τα προηγούμενα χρόνια.
Εμάς τους εκπαιδευτικούς που συσπειρωνόμαστε και συνεργαζόμαστε στην κίνηση των εκπαιδευτικών ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ μας ενώνει:
Η κοινή αγωνία για το παρόν και το μέλλον της Δωρεάν Δημόσιας Εκπαίδευσης στην Πατρίδα μας.
Η ανησυχία μας για την για πολλά χρόνια, συνεχιζόμενη παιδαγωγική, επιστημονική και οικονομική υποβάθμιση των εκπαιδευτικών.
Η οργή μας για την συνεχιζόμενη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων (αναπλήρωση πολλών ταχυτήτων, ωρομισθία) με αποτέλεσμα την υποχώρηση της έννοιας της οργανικότητας.
Την αντίθεσή μας στην συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Επαγγελματικής και της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Η απαίτηση μας για αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της έλλειψης προσωπικού και της αδιοριστίας
Έχοντας πλήρη επίγνωση των οικονομικών δυσκολιών της συγκυρίας που περνά η Πατρίδα μας, αγωνιζόμαστε μαζί με τους συναδέλφους μας για να κερδίσουμε όλα εκείνα τα ώριμα και δίκαια αιτήματα του κλάδου, με επιμονή και μεθοδικότητα, χωρίς κυβερνητικές δεσμέυσεις, χωρίς ανυπομονησίες. Αιτήματα που θα βελτιώσουν την εργασία των εκπαιδευτικών και θα συμβάλουν στην καλύτερη ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ  ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, πάρα πολλές φορές, µέσα από τα συλλογικά όργανα του συνδικαλιστικού µας κινήµατος, έχουμε επισηµάνει την αναγκαιότητα για µια εκ νέου και συνολική αντιµετώπιση του πλαισίου των υπηρεσιακών µεταβολών (διορισµοί, τοποθετήσεις, αποσπάσεις, µεταθέσεις).

Τα ώριμα και δίκαια αιτήµατά µας, που πρέπει να πετύχουμε με κοινούς αγώνες μέσα από το εκπαιδευτικό μας κίνημα, κατά την αποψή μας είναι:
Πλήρης σύνταξη στους εκπαιδευτικούς µε 30 χρόνια υπηρεσίας, ώστε να ανανεωθεί το έµψυχο δυναµικό της εκπαίδευσης, να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας
Επαναφορά του ωραρίου των εκπαιδευτικών στην προγενέστερη κατάσταση (από 16 – 21 ώρες)
Καθιέρωση της ετήσιας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών µε απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα.
Προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών για όλα τα κενά. Προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει να γίνονται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις για πραγματική αναπλήρωση, όπως άλλωστε προβλέπει και ο ν. 1566/85. Όλα τα κενά για πρόσληψη αναπληρωτών να δίνονται στην αρχή της χρονιάς και οι προσλήψεις τους να γίνονται σε μία φάση.
Με νοµοθετική ρύθµιση, µείωση των µαθητών ανά τµήµα στους 20 στα Γυµνάσια και Γενικά Λύκεια, 15 στις κατευθύνσεις και 10 µαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί πολύ ο αριθµός των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη «διάθεση» των οικείων ΠΥΣ∆Ε. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν οργανική θέση, εφόσον συμπληρώνουν 10 ώρες σε μια ή δύο σχολικές μονάδες.
Οι κατανομές μαθημάτων και ωρών να λαμβάνουν υπόψη Α΄ και Β΄ αναθέσεις της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας, ώστε οι εκπαιδευτικοί να μην πηγαίνουν σε περισσότερα από δύο σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.
Αντιμετώπιση του «λαβύρινθου» της ισχύουσας νομοθεσίας για ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, κά σχολεία με ξεκάθαρα κριτήρια αντίστοιχα της γενικής εκπαίδευσης.
Συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων για τις μεταθέσεις στα διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά, μουσικά σχολεία.
Σχετικά με τον υπολογισμό των κενών, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψη μόνο τα δεδομένα του myschool διότι η εικόνα που αντλείται από το σύστημα δεν είναι ακριβής για τις περιοχές κάθε νομού. Συγκεκριμένα για το νομό μας, ένα έλλειμμα 12 ωρών σε σχολείο της Χαλκίδας και ένα πλεόνασμα 12 ωρών σε σχολείο της Ιστιαίας από το myschool δεν θα δοθεί κενό για μετάθεση ενώ το ΠΥΣΔΕ, στη περίπτωση αυτή, θα πρέπει προτείνει ένα ή και δύο κενά μετάθεσης, λαμβάνοντας υπόψη κι άλλες παραμέτρους. Για το λόγο αυτό θα πρέπει τα ΠΥΣΔΕ να αναλάβουν την ευθύνη προσδιορισμού κενών – πλεονασμάτων, αυτά να δημοσιοποιηθούν και με βάση αυτούς τους πίνακες να γίνουν οι μεταθέσεις. Κάθε σύλλογος διδασκόντων να διαμορφώσει την πρότασή του για τον προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς και αυτός να ληφθεί σοβαρά υπ΄ όψη από τα ΠΥΣΔΕ που θα διαμορφώσουν την τελική πρόταση για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων. Στον υπολογισμό αυτό για φέτος πρέπει να συνυπολογιστούν και οι συνταξιοδοτήσεις αφού θα έχουν οριστικοποιηθεί μέχρι τέλη Μαΐου.
Όλες οι αποσπάσεις(από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, φορείς κ.α) να πραγματοποιούνται πριν από την έναρξη των μαθημάτων ώστε να διευκολύνονται οι εργασίες των ΔΔΕ (τοποθετήσεις, αποσπάσεις, διαθέσεις) προς όφελος των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Δημοσιοποίηση των λειτουργικών κενών πριν από τις αιτήσεις με τις προτιμήσεις των εκπαιδευτικών. Στον πίνακα αυτό θα πρέπει να δίνονται τα κενά σε ώρες ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να γνωρίζουν τα σχολεία στα οποία θα συμπληρώσουν το ωράριό τους.
Αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων μετάθεσης (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση, μονογονεϊκές οικογένειες, σύμφωνο συμβίωσης,) για μια πιο δίκαια, πιο ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.
Όλες οι αποσπάσεις να γίνονται από το ΚΥΣ∆Ε, το όργανο που θα πρέπει να έχει στην ευθύνη του το σύνολο των υπηρεσιακών µεταβολών. Στις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ πρέπει να δίνεται βάρος στα κοινωνικά κριτήρια (λόγοι υγείας, οικογενειακή κατάσταση) που θα μοριοδοτούνται αυξημένα σε σχέση με τα χρόνια υπηρεσίας.
Οι μόνιμοι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών να περάσουν στις αρμοδιότητες των ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ. Τα αντίστοιχα ΠΥΣΔΕ να έχουν την αρμοδιότητα των τοποθετήσεων των αναπληρωτών στα σχολεία.
Σταθερή και μόνιμη εργασία στην εκπαίδευση. Κατάργηση ΑΜΕΣΑ του θεσμού του ωρομισθίου και του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου καθώς και του αναπληρωτή μέσω ΕΣΠΑ.
Να διοριστούν άμεσα όλοι οι συνάδελφοι που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα διορισμού (ΑΣΕΠ και πίνακες προϋπηρεσίας) από το Σεπτέμβρη του 2010. Να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία των αναπληρωτών-ωρομισθίων (και μετά τις 30-6-2010). Περιορισμός των προσλήψεων αναπληρωτών αυστηρά στις περιπτώσεις πραγματικής αναπλήρωσης. 12μηνη σύμβαση για τους αναπληρωτές με πλήρη εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα
Οι προσλήψεις των αναπληρωτών πρέπει να γίνονται σε μια φάση για να μην δημιουργούνται αδικίες, αφού τα κενά είναι δεδομένα από την αρχή και τα λίγα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς μπορούν να καλύπτονται εύκολα  με ελάχιστες  πιστώσεις.
Να καταργηθεί η ποινή δίχρονης διαγραφής από τους πίνακες αναπληρωτών για όσους δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία.
Να καταργηθεί η απαράδεκτη υπουργική απόφαση που δεν αναγνωρίζει τα μεταπτυχιακά για τη μισθολογική εξέλιξη των αναπληρωτών.
Θεσμοθέτηση ενός νέου πλαισίου για τη συγκρότηση και λειτουργία Υπηρεσιακών Συμβουλίων πραγματικά ανεξάρτητων και μη ελεγχόμενων από την εκάστοτε εξουσία, με τη συμμετοχή και τρίτου αιρετού. Ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατική τους λειτουργία.
Κατάργηση του «Καθηκοντολογίου».
Διεκδικούμε Υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το εργασιακό καθεστώς και τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις θέσεις της ΟΛΜΕ.
Ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του ΠΥΣΔΕ, σε σχέση με τους Δ/ντες Β/θμιας.
αγαπητοί συνάδελφοι συναδέλφισσες
η συμμετοχή μας στις εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Εύβοιας, είναι μια δήλωση διαθεσιμότητας, είναι μια δήλωση ανάπτυξης του διεκδικητικού εκπαιδευτικού, ενωτικού, δημιουργικού, μαζικού κινήματος. Κινήματος που θα μας δώσει την δυνατότητα να βρούμε διέξοδο στο αδιέξοδο που έχει οδηγηθεί η εκπαίδευση με την ασκούμενη πολιτική, που δεν είναι σημερινή, αλλά σήμερα βιώνουμε τα αποτελέσματά της.

Χαλκίδα 26 Νοεμβρίου 2015
 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Ψηφοδέλτιο για την ανάδειξη των Μελών του ΔΣ της ΕΛΜΕ Εύβοιας 2015


1.      Αλεξίου Γιάννης ΠΕ03, 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας
2.      Βασιλόπουλος Παναγιώτης ΠΕ04, ΓΕΛ Λίμνης
3.      Βουκούτης Γιάννης ΠΕ03 (αναπλ.) ΓΕΛ Καρύστου
4.     Θωμάς Παναγιώτης ΠΕ03, Γυμνάσιο Κονιστρών
5.      Καπενεκάς Γιώργος ΠΕ19, 1ο ΕΠΑΛ Χαλκίδας
6.      Μαδαρού Παρασκευή (Βούλα) ΠΕ02, ΕΠΑΛ Αλιβερίου
7.      Μελάς Θωμάς ΠΕ02, 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
8.      Μήτσης Δημήτρης ΠΕ13 , ΕΠΑΛ Ιστιαίας
9.      Νεάκης Δημήτρης ΠΕ02, ΓΕΛ Αλιβερίου
10.    Μπινιάρης Φώτης ΠΕ17, Εσπερινό ΕΠΑΛ Χαλκίδας
11.    Πίσχινα Κατερίνα ΠΕ07 , 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας
12.    Τζελφέ- Ανέστη Σωτηρία (Σώνια) ΠΕ15 , 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας.
      13.    Σιόλιας Νικόλαος ΠΕ03, Γυμνάσιο Ν. Λαμψάκου.
      14.    Τροχούτσος Παναγιώτης ΠΕ04, Γυμνάσιο Βασιλικού.
      15.    Ψαλτάκης Νικόλαος ΠΕ17, Γυμνάσιο Βασιλικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...