Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2015

Παραιτείται από Γενικός Αρχηγός της Α.Ε. Ιστιαίας ο Νίκος Καλαυριώτης

Φαίνεται πως είναι μέρα των παραιτήσεων σήμερα, αφού παραίτηση είχαμε και στην Α.Ε. Ιστιαίας του Γενικού Αρχηγού της ομάδας Νίκου Καλαβριώτη. Ο ίδιος σε ανακοίνωση του αναφέρει ότι σύντομα θα αναφερθεί στους λόγους που τον οδήγησαν να λάβει αυτή την απόφαση. Επίσης αναφέρει ότι παραμένει πιστός στους στόχους που έχει θέση η ομάδα και πως αν στο μέλλον πάψουν να υφίστανται οι λόγοι που τον οδήγησαν σε παραίτηση θα είναι δίπλα στην ομάδα και θα την βοηθήσει με όλες του τις δυνάμεις.
«Θα ήθελα να ενημερώσω τους φιλάθλους της ΑΕ Ιστιαίας αλλά και όλης της Εύβοιας, ότι με λύπη μου είμαι αναγκασμένος να αποχωρήσω από την ομάδα μου και την θέση του Γενικού Αρχηγού.
Λόγοι που επιφυλάσσομαι να ανακοινώσω στο άμεσο μέλλον, δυστυχώς δεν μου δίνουν τη δυνατότητα να συνεχίσω στην ΑΕ Ιστιαίας και με υποχρεώνουν να παραιτηθώ από το Διοικητικό της Συμβούλιο.
Παραμένω πάντα πιστός στους στόχους της ομάδας μου και αν ποτέ στο μέλλον αλλάξουν κάποια θέματα που για μένα είναι σοβαρά, θα είμαι δίπλα της να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις.
Επιφυλάσσομαι για την ανακοίνωση των λόγων αποχώρησής μου πολύ σύντομα".
Νίκος Καλαυριώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...